Przejdź do głównej zawartości

RENPHO Pro Pistolet do masażu

 RENPHO Pro Pistolet do masażu, perkusyjny masażer głębokich mięśni Ręczny masażer elektryczny z głowicami do masażu ze stopu tytanu, długa żywotność baterii


Cena: >>zobacz w Amazon*


Profesjonalny pistolet do masażu DMS (głęboko stymulujący mięśnie): potężny, bardzo szybki moment obrotowy 580 mN.m z bezszczotkowym silnikiem 60 W. Wyposażony w 3 nasadki ze stopu tytanu, które zapewniają najgłębszy, perkusyjny masaż tkanek. Skutecznie łagodzi bóle i napięcie mięśni, aby przyspieszyć regenerację i stymulować wzrost.

RENPHO Pro Pistolet do masażu


Potężny pistolet do masażu: Dostarczając do 61 funtów siły, pistolet do masażu Renpho Pro precyzyjnie celuje w mięśnie i zapewnia o 90% większą siłę masażu niż inne marki. 5 prędkości masażu osiąga do 3200 obr / min, aby pomóc dotrzeć nawet do najgłębszej tkanki mięśniowej, osiągnąć najszybszy powrót do zdrowia. Ponieważ najsilniejsze uderzenie tego pistoletu do masażu może nie być odpowiednie dla osób starszych i dzieci, postępuj zgodnie z instrukcjami użytkowania



Bezpieczny, trwały akumulator światowej klasy: Pistolet do masażu RENPHO Pro jest zasilany innowacyjnym akumulatorem litowo-jonowym od czołowego światowego dostawcy pojazdów elektrycznych. Pojemność można utrzymać na poziomie ponad 80%, nawet po 500 pełnych ładowaniach i rozładowaniu akumulatora. 3 godziny ładowania wystarczą na ponad 180 minut ciągłej pracy.



Cicha praca i technologia redukcji szumów: niemiecki silnik bezszczotkowy tłumi hałas o 75% skuteczniej niż masażery innych marek (osiągając głośność poniżej 40 dB). Pistolet do masażu RENPHO Pro jest wystarczająco cichy, aby można go było używać w biurze, w domu, a nawet na siłowni, bez przyciągania spojrzeń i przeszkadzania innym.



Prezentacja i jakość urządzenia jest zgodna z ceną. Ten masażer nie jest tani, więc spodziewałem się jakości i dostawy Renpho. Masażer jest wykonany z wysokiej jakości materiałów i ma dobrą wagę, nie będąc nieporęcznym. Przyszedł z wysokiej jakości futerałem do przechowywania, 3 głowami i ręcznikiem. Wszystko dobrej jakości. Moc wynosiła około 70% w dniu przyjazdu, ale naładowała się do pełnej mocy w mniej niż 20 minut.



Kupiłem to z 2 powodów. Od dawna mam problem z plecami, w którym niektóre mięśnie napinają się, szczególnie gdy jestem zestresowany – może to być dość bolesne. Drugim powodem jest blokada i brak dostępu do siłowni. Uciekłem się do joggingu, który jest moim najmniej ulubionym ćwiczeniem, ponieważ moje nogi bardzo bolą przez kolejne dni. Miałem go od kilku dni i używałem go do obu.



Na plecach użyłem najmniejszej głowy, aby wycelować w mięsień, który napina się między kręgosłupem a lewą łopatką. Przez lata miałem fizjoterapeutę i leki, ale odkryłem, że masaż jest najskuteczniejszym sposobem leczenia.


Zwykle wymaga to od mojej partnerki agresywnego masażu dłoni i czasami prosiłem ją, aby użyła stopy, aby uzyskać głęboki masaż uciskowy. Zaatakowałem go Renpho i było absolutnie genialne – wszystko załatwione w około minutę! Ten masażer ma 5 ustawień mocy, ale doszedłem tylko do poziomu 2 – jest tak dobry. Miałem krótki zryw na poziomie 5 i całe moje ciało trzęsło się – to jest tak potężne.



Wypróbowałem największą głowę na łydkach po biegu i było miło i relaksująco. Ta część jest w toku, więc z czasem będziemy sprawdzać skuteczność. Jak na razie jestem zadowolony – jest to produkt dobrej jakości.


Od lat dużo robię zakupy na Amazon, ale rzadko zostawiam recenzje. Ale bardzo dziękuję Renpho za niesamowitą obsługę. Kupiłem ten pistolet od Amazona 25 października. Tydzień temu (20 listopada) zaczął sporadycznie przestawać działać. Ponieważ przez jakiś czas myślałem, że znajduje się w oknie zwrotów Amazon, pomyślałem, że wrócę, gdy będę miał okazję. 28 listopada, w niedzielę, był zirytowany, gdy okazało się, że okno Amazon zostało zamknięte 26 listopada.


To nie jest świetna Amazonka, ponieważ produkt jest nadal objęty gwarancją. Zajrzałem na stronę Renpho, znalazłem e-mail z pomocą techniczną i wysłałem je e-mailem o 22:00 w niedzielę wieczorem. Otrzymałem odpowiedź w poniedziałek rano, wyjaśniającą, że stoją przy swoich produktach i pomogliby mi. Wysłałem im filmik pokazujący usterkę i numer seryjny. Odpowiedzieli we wtorek, mówiąc, że zbadali i przyślą mi nowe urządzenie. Nie ma potrzeby odsyłania uszkodzonego, żadnych dalszych pytań.



Właśnie dotarła wymiana (czwartek). Nawet kontynuacja dostarczenia poczty e-mail. Bardzo zadowolony ze wsparcia i bardzo przyjaznej obsługi klienta. Miałem jeden kontakt w support (dzięki April), który odpowiedział na wszystkie moje e-maile. Większość firm podaje tylko ogólny adres e-mail i odpowiedzi nieosobiste. Dziękuję Renpho.

Popularne posty z tego bloga

Qingxian pistolet do masażu

  Qingxian Pistolet do masażu karku, ramion, pleców, mięśni z 6 głowicami do masażu, pistolet do masażu z 30 prędkościami , wibracyjne urządzenie do masażu ręcznego, do relaksu, bezprzewodowe urządzenie do masażu perkusji Cena: >>zobacz w Amazon* ★ 6 głowic do masażu i 30 poziomów prędkości . Wyposażony w 6 głowice do masażu o różnych kształtach, odpowiednie do wszystkich grup mięśni. Dlatego można go stosować do różnych mięśni, stawów i tkanek głębokich, aby naukowo i skutecznie rozluźnić różne części ciała. 30 regulowanych poziomów prędkości zapewnia intensywność masażu, dzięki czemu zmniejsza się uszkodzenia kości i zapewnia dobre wrażenia podczas masażu. ★ Bezprzewodowy pistolet do masażu . Bezprzewodowe urządzenie do masażu jest wyposażone w wysokiej jakości akumulator litowy o pojemności 2400 mAh, który przy pełnym naładowaniu może pracować przez około 8 do 10 godzin. Jeśli używasz pistoletu do masażu po raz pierwszy, należy go w pełni naładować przez co najmniej 4 godz

HoMedics Pistolet do masażu

 HoMedics Pistolet do masażu głębokiej tkanki mięśniowej fizjoterapii, ładowany ręczny masażer sportowy Cena: >>zobacz w Amazon* Dom terapii masażowej – pierwotnie założony w 1987 r. HoMedics jest stałą wiodącą marką w innowacyjnej technologii masażu. Nasz najnowszy pistolet do masażu został zaprojektowany, aby pomóc ci w dobrym samopoczuciu i regeneracji. Uwaga: Numer obsługi klienta 01732 378557 Masażer do masażu głęboko tkanki – fizjotermiczny pistolet do masażu HoMedics został zaprojektowany w celu uwolnienia sztywności mięśni, bólu i przyspieszenia regeneracji. Delikatnie poruszaj masażerem wokół dotkniętego obszaru podczas sesji terapii domowej Pięć głowic masujących - pięć dodatkowych głowic masujących pozwala dostosować terapię, aby pomóc każdej grupie mięśni. Przyspiesz regenerację po treningu i poprawiaj zakres ruchu poprzez wspomaganie krążenia. Pojemność baterii: 3,7 V/400 mAh (14,8 W) 3 stopnie prędkości - sterowanie jednym przyciskiem pozwala łatwo dostosować

Surplex Pistolet do masażu

  Surplex Pistolet do masażu mięśni, głęboki pistolet do masażu powięzi, urządzenie do masażu całego ciała, urządzenie do masażu ręcznego z 4 głowicami do masażu i 6 prędkościami , urządzenie wibracyjne Cena: >>zobacz w Amazon* Pistolet do masażu różnych części ciała dzięki najwygodniejszej perkusji, może pomóc użytkownikom złagodzić sztywność mięśni i zakwasy, zwiększyć ciśnienie krwi, stymuluje krążenie krwi, rozluźnić napięcia, poprawić ogólny stan zdrowia miękkich części ciała, znacznie skraca czas przywracania mięśni. 4 wymienne głowice do masażu: elektryczne urządzenie do masażu ręcznego jest wyposażone w 4 głowice do masażu, które umożliwiają ciału odprężenie różnych części ciała. standardowa piłka (dla małych grup mięśni), duża piłka (dla dużych grup mięśni), płaska główka (dla wszystkich części ciała), główka widelca (do szyi i kręgosłupa). Super cicha technologia: elektroniczne, profesjonalne urządzenie do głębokiego masażu z najnowszą technologią redukcji hałasu (m